.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمايندگان برخي كشورهاجلسه سخنراني احمدي‌نژاد را ترك كردند

اداي احترام سران برخي كشورهاي شركت كننده در مجمع عمومي سازمان ملل به احمدي‌نژاد قابل توجه بود اما هنگام سخنراني وي، نمايندگان برخي كشورهاي سلطه‌گر جلسه را ترك كردند.

به گزارش فارس ، محمود احمدي نژاد رئيس جمهور كشورمان در ساعت 2:55 بامداد پنج شنبه دوم مهر ماه به وقت تهران و 19 و 20 دقيقه به وقت نيويورك به مجمع ملل سازمان ملل متحد به ايراد سخنراني پرداخت.
هنگامي كه وي به عنوان يازدهمين سخنران مجمع عمومي شصت و چهارم سازمان ملل لحظاتي پشت تريبون قرار گرفت تا ديدگاه و مواضع روز دنيا را بيان كند، نماينده رژيم صهيونيستي و كانادا محل اجلاس را ترك كردند و هنگامي كه در بين سخنان خود به موضوع فلسطين پرداخت و از لزوم احقاق حق ملت هاي آزادي خواه و تحت ستم نظام سلطه سخن گفت، نمايندگان آمريكا، انگليس آلمان نيز تاب سخنان وي را نياوردند و مجبور به ترك محل اجلاس شدند.
اداي احترام سران برخي كشورها و بويژه هيئت سوري شركت كننده در اجلاس شصت و چهارم مجمع عمومي سازمان ملل هنگام حركت احمدي نژاد به سمت جايگاه سخنراني قابل توجه بود و هيئت ياد شده به سمت وي آمدند و با او مصاحفه و خوش و بش كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 مهر 1388
دکتر احمدی نژاد حتی اگر یک نفر در سالن بود باید حرفشو می زد که زد . و ما نباید نگران این باشیم که چه تعداد از حرف حق طرفداری می کنن یانه
نا شناس 2 مهر 1388
همه این کشورهایی که نبودن رفتن اون پشت داشتن از تلویزیون حرف ها رو گوش میکردن
تقی پور 3 مهر 1388
هر کسی لیاقت شنیدن حرف حق را ندارد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.